شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 4 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سخن وزیر چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۹:۱۸:۰۲

وزیر نفت پیش از آغاز نشست مجمع بین المللی انرژی گفت:
هدف اصلی ایران حفظ سهم خود در بازارهای جهانی نفت خام است
ایران دریلینگ: وزیر نفت هدف اصلی ایران را حفظ سهم خود در بازارهای جهانی نفت خام عنوان کرد و افزود: احیای سطح تولید پیش از تحریم هدف اصلی ماست.
زنگنه با بیان این که ایران از همکاری کشورهای عضو و غیرعضو اوپک برای ثبات در بازار نفت حمایت میکند، تاکید کرد که ما برای شرکت در مجمع بین‌المللی انرژی در الجزایر شرکت کردیم نه برای نشست اوپک. بیژن زنگنه در مرکز همایشهای بین المللی الجزیره (سالن عبدالطلیف رهال) و پیش از آغاز رسمی پانزدهمین نشست مجمع بین‌المللی انرژی I.E.F در جمع خبرنگاران درباره محورهای نشست مشورتی اعضای سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) گفت: این که ما همیشه طرفدار ایفای نقش اوپک در بازار نفت بودیم، عدهای در ٢ سال گذشته اوپک را از کار انداختند و در عمل این سازمان به یک مجمع بدل شده است. به گفته وزیر نفت، اوپک باید برای درآمد پایدار و حداکثر کردن درآمد اعضایش اقدام‌هایی انجام دهد اما در 2 سال گذشته در عمل این نهاد بین المللی اثرگذاری خود را از دست داده است.وزیر نفت تصریح کرد: فرصتی هم برای گفتگو در  نشست مشورتی اوپک در الجزایر فراهم شده است.در میان مدت و دراز مدت باید سهمیهبندی اوپک احیا شود و چارهای جز این نیست. وی درباره این که آیا عربستان پیشنهادی برای تثبیت تولید نفت ایران در سطح سه میلیون و ٦٠٠ هزار بشکه در روز داده است، اظهار کرد: این کشور به‌طور رسمی به ما پیشنهادی نداده است.


  کد خبر : 1320
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :